FAQ

Zadaj pytanie
Jeśli nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas :)
 
*pola obowiązkowe

1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na Lunarart.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenie konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp no historii zamówień oraz możliwość śledzenia statusu zamówienia.

2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście, jednak dodatkowe informacje zostaną Ci przesłane na adres e-mail. Cały proces realizacji zacznie się podobnie jak w przypadku zamówienia w sklepie, czyli po zaksięgowaniu wpłaty.

3. Czas realizacji czyli co?

Czas realizacji to czas, w którym zobowiązujemy się wysłać do Państwa przesyłkę. Czas w jaki ona dotrze do adresata niestety nie jest od nas zależny i ma na niego wpływ między innymi rodzaj przesyłki (priorytet, ekonomiczny czy kurier).

4. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia

Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu w zakładce "Moje zamówieni". Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: lunarart@wp.pl

5. Czy mogę otrzymać fakturę ?

Na życzenie Kupującego istnieje możliwość wystawienia faktury (bez VAT) za zakupione produkty w naszym sklepie. W tym celu w trakcie składania zamówienia w kroku "Dane dostawy" należy zaznaczyć opcję "Proszę o załączenie faktury" oraz podać dane do faktury. Faktura zostanie przesłana wraz z zrealizowanym zamówieniem. Ponadto do każdego zamówienia załączony jest rachunek z kasy fiskalnej.

6. Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

Skompletowana przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie realizacji zamówienia w kroku "Dane dostawy" należy wpisać adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.

7. Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Problem dotyczy w naszej ofercie głównie kubków. W przypadku zniszczenia kubka podczas transportu (zbicie, uszczerbek na krawędzi kubka) można odmówić odbioru paczki, wtedy przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. klient może również dokonać odbioru takiej paczki i w obecności kuriera/listonosza sprawdzić czy znajdujący się wewnątrz produkty nie uległy uszkodzeniu. Jeżeli okaże się, że towary są zniszczone, proszę poprosić kuriera/listonosza o sporządzenie protokołu uszkodzenia.

8. Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Na karcie każdego produktu podany jest również czas realizacji zamówienia. Produkty wysyłane są w ciągu 3-5 dni od zaksięgowania wpłaty za Państwa zakupy na koncie sklepu. W przypadku wyboru większej ilości produktów czas ten nieznacznie może się wydłużyć. W przypadku niedostępności produktu lub też wydłużeniu ewentualnego czasu wysyłki zostaną Państwo o tym poinformowani drogą mailową.

9. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety NIE. Lunarart jest sklepem internetowym i jedynym możliwym sposobem odebrania zamówienia jest wysyłka.

10. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu się wystarczy przejść do zakładki "Zmień moje dane" gdzie będzie można zmienić hasło, nr telefonu i adres mailowy. Aby dokonać zmiany lub dodać nowy adres wysyłkowy należy wejść do zakładki "Adres dostawy" gdzie można dodać kolejny adres lub poprawić istniejące dane adresowe.

11. Otrzymałem/~łam informacje o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku możecie Państwo odwiedzić najbliższy punkt pocztowy i zapytać o paczkę (wystarczy dowód osobisty) lub też skontaktować się z nami drogą mailową lunarart@wp.pl. Zaginięcia przesyłek zdarzają się niezwykle rzadko.

12. Jak prawidłowo dobrać rozmiar?

Na karcie każdego produktu załączona jest tabela rozmiaru każdego produktu-koszulek damskich, męskich i longsleeve. Ponadto na strony w stopce sklepu znajdą Państwo zakładkę "TABELA ROZMIARÓW".

13. Jak się zmierzyć, aby prawidłowo dobrać rozmiar?

Miarę najlepiej zdejmować za pomocą centymetra krawieckiego. Mierzenie najlepiej jest wykonać w podobnych liniach jakie przebiegają przez tabele rozmiarów. Długość rękawa, klatka piersiowa i długość. W przypadku klatki piersiowej wynik pomiaru należy podzielić na pół np. jeśli w klatce piersiowej wychodzi 96 cm, to należy szukać w tabeli rozmiarów wartości zbliżonej do 48. Koszulka w tym miejscu może być luźniejsza lub przylegająca do ciała.

14. Jak prać koszulki i torby z nadrukiem?

Do każdej przesyłki dołączamy informacje na temat prania, prasowania i suszenia koszulki /torby. Jest to zazwyczaj 30-40 stopni, koszulka lub torba najlepiej prana na lewej stronie. Bez dodatku chloru.